Kariéra
Apex Central Europe, s.r.o., je předním dodavatelem profesionálních řešení pro čištění a hygienu. Máme bezkonkurenční know-how a přístup, díky čemuž spolupracujeme se stovkami českých i zahraničních firem.
V současné době obsazujeme tuto pozici:
Obchodní zástupce pro Českou republiku
Připojte se k nám!
Vzhledem k našemu neustálému růstu hledáme do stabilního a přátelského obchodního týmu nového kolegu/kolegyni, tak abychom společně dále rozvinuli naši přítomnost ve
středočeském či plzeňském kraji.
Náplň práce
Obchodní jednání se stávajícími i novými klienty z řad firem (B2B), tj.:
Péče o přidělené existující klientské portfolio a jeho rozvoj
Rozšiřování přiděleného klientského portfolia formou akvizice
Profesionální reprezentace společnosti
Podpora obchodních aktivit společnosti
Související administrativa
Očekávání
Profesionální vystupování
Odpovídající komunikační a obchodní dovednosti
Schopnost spolupráce a kritického myšlení
Prozákaznický přístup a schopnost hledat řešení
Odpovědnost, pečlivost a aktivní přístup
Odpovídající praktická znalost běžných kancelářských nástrojů (MS Office)
Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
Práci ve stabilní české společnosti, která si i přes svůj široký záběr udržuje pohodovou atmosféru
Výborný pracovní kolektiv, který si vzájemně pomáhá a vychází si vstříc
Práci s produktem, který má smysl
Úvodní zaškolení
Podporu a rozvoj, a to jak individuálně, tak v rámci týmu
Motivující systém odměňování a možnost kariérního posunu
Notebook, mobilní telefon a automobil
Dovolenou a sick-days nad rámec základní povinnosti
Flexibilní pracovní dobu
Stravenky
V případě zájmu nám prosím zašlete svůj životopis na email office@apexsystems.cz
Těšíme se na Vaše odpovědi.