Kariéra

 

Apex Central Europe, s.r.o., je předním dodavatelem  profesionálních řešení pro čištění  a  hygienu. Máme bezkonkurenční know-how a přístup, díky čemuž spolupracujeme se stovkami českých i zahraničních firem.

 

V současné době obsazujeme tuto pozici:

 

Obchodní zástupce pro Českou republiku

 

Připojte se k nám!

 

Vzhledem k našemu neustálému růstu hledáme do stabilního a přátelského obchodního týmu nového kolegu/kolegyni, tak abychom společně dále rozvinuli naši přítomnost ve

středočeském či plzeňském kraji.

 

Náplň práce

   Obchodní jednání se stávajícími i novými klienty z řad firem (B2B), tj.:

        Péče o přidělené existující klientské portfolio a jeho rozvoj

        Rozšiřování přiděleného klientského portfolia formou akvizice

  Profesionální reprezentace společnosti

  Podpora obchodních aktivit společnosti

  Související administrativa

 

Očekávání

  Profesionální vystupování

  Odpovídající komunikační a obchodní dovednosti

  Schopnost spolupráce a kritického myšlení

  Prozákaznický přístup a schopnost hledat řešení

  Odpovědnost, pečlivost a aktivní přístup

  Odpovídající praktická znalost běžných kancelářských nástrojů (MS Office)

  Řidičský průkaz sk. B

 

Nabízíme

  Práci ve stabilní české společnosti, která si i přes svůj široký záběr udržuje pohodovou atmosféru

  Výborný pracovní kolektiv, který si vzájemně pomáhá a vychází si vstříc

  Práci s produktem, který má smysl

  Úvodní zaškolení

  Podporu a rozvoj, a to jak individuálně, tak v rámci týmu

  Motivující systém odměňování a možnost kariérního posunu

  Notebook, mobilní telefon a automobil

  Dovolenou a sick-days nad rámec základní povinnosti

  Flexibilní pracovní dobu

  Stravenky

 

 

V případě zájmu nám prosím zašlete svůj životopis na email office@apexsystems.cz

Těšíme se na Vaše odpovědi.

 

 

 

 

frame-scrollup